poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ciaża mi nie ciąży

Męłżon mój,co wieczór,dzierżąc pilota w ręku narzeka,że niczego godnego uwagi w tv nie ma....A ja się pytam po co mu te reżyserowane filmy i programy,podczas gdy w zasięgu wzroku ma super widok live?Bo  mój falujący brzuszek potrafi dostarczyć tyle emocji i zabawy,że niejeden nagrodzony oskarami film nie jest w stanie mu dorównać.Już nie mówię o stronie namacalnej całej tej sprawy...Co tam 3 D!W zaciszu naszego kina można zobaczyć dotknąć i przeżyć najlepszą przygodę.Czytuje w internecie i słysze czasami,że za tym brzuszkiem będzie się tęsknić.Nie...dla mnie nie potrzeba wyobraźni aby poczuć tę tęsknotę.Już wiem jak to będzie...Nawet teraz,gdy jeszcze widzę te wybrzuszenia,wypychającą się nóżkę czy plecki i czuje ogromne napięcie łaczące się z niemałym bólem,to wiem że za tym będę tęsknić.Nawet uczucie bolesnego kłocia,które w tej chwili odczuwam w rejonach swojej szyjki macicy nie są w stanie zmienić mojego podejścia.Uwielbiam być w ciąży.Czeste zaparcia i kłopoty podczas wizyty w wc też mnie nie zniechęcają.Slimacze tempo jakiego nabrało moje ciało,dziwne kształty które odbijają się w lustrze,przeciążenie,które spać nie daje...wszystko jest do zniesienia a wręcz fajne,bo przypomina o cudzie którego doświadczam.
Nie spieszy mi się do porodu,mogłabym ponosić jeszcze z pół roku swojego ruchliwego szkraba w brzuchu.Tymczasem zostały niecałe dwa miesiące.

4 komentarze:

  1. swoją ciążę wspominam super! zero objawów :)
    delektuj się ostatnimi miesiącami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gwarantuje, że jak Kruszynka się urodzi Mąż zrezygnuje z TV :)
    Taki Mały człowieczek nawet jak śpi jest lepszy niż niejeden super film w telewizji :)
    Ja tak miałam mogłam patrzec na Małą godzinami, na Jej minki, uśmiechy, i pozycje w jakich spała :)
    Odpoczywaj i relaksuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się dłużyło.. zwłaszcza w drugiej...
    A młodej dobrze..czuje spokój i relaks mamy...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak bardzo tęsknię i chcę jeszcze,ale się nie da :(

    OdpowiedzUsuń