poniedziałek, 3 lutego 2014

Litania

Od myślenia pesymistycznego
Zachowaj mnie Panie.
Od pierwszej myśli po oczu otwarciu
Oddal mnie Panie
Od wczesnych pobudek tesciowej
Uchroń mnie Panie.
Od spotkań w przedpokoju okraszonych długim wywodem jej piszczącym głosem
Wybaw mnie
Od przebywania z nią całą bożą dobę
Uratuj mnie
Przed jej planem na moje życie
Oszczędź mnie
Przed jej fałszywą postawą życiową
Ochroń,prosze Panie
Na jej plotki,fanaberie,pomówienia
Uczyń mnie głuchą
Herezje,uszczypliwość,kłamstwa
Naucz ignorowac Panie
My wierni,czyli ja z mężem
Ciebie Boga prosimy
Daj nam żyć


4 komentarze:

  1. O matko moja! :D :D
    Drukuje i na lodówkę!!!!!
    Mało tego wykuję na pamieć i każdego wieczoru padnę na kolana i odmówię tą litanię!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty!To dopiero początek listy...mam zamiar aktualizować :D HaHa

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha:)
    czekam z niecierpliwością na aktualizację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie jestem na odwyku...robię co mogę,aby nie myśleć o teściowej.Przedawkowałam!

    OdpowiedzUsuń